söndag 27 juni 2010

Best of Webcam

Hoppsan det blev omvänd ordning i arkivet, vi tar det framifrån och bak istället:

Häromdagen löpte jag amok och målade mig dramatiskt med tjock kajal i hela ansiktet:



Innan kajalen åkt på poserade jag hejvilt eftersom jag kände mig lite som någon i True Blood:



Och ett får:



En dag fick jag besök av E, jag lånade hennes tomteluva, Ces't Chic.



Kände mig grunge och lyssnade på Soundgarden:



Jag blundar:



I sällskap av bästaste Jenny i London:



Bubblor och bjór:



Mustaschtema:



Jag ser ut som Asterix och Jenny ser ut som en cowboy



Grrrr



En solig dag gick jag ut för att leka lite med J och lilla E:



Lördagspuss:



Bubbelgum, V6 är bäst utan tvekan:



En annan lördag innan jag begav mig ut i staden för att ägna hela dagen åt att ligga i en park och lyssna på isländsk reggae:



Sigrid fyllde tjugo år:



Jenny fyllde också tjugo år:



Hade jag festat dagen innan måntro?



Fick svensk choklad, nöjd:




Fick finbesök av Amanda och Linnea, bäst!



Nu ska jag fortsätta vänta på min familj.

Puss och godnatt

1 kommentar: