söndag 27 juni 2010

Darlings, I'm just joking!

Presentation:

Jag heter Hedvig Isa Linnea och är nitton, nästan tjugo år. Jag bor på Island, i Reykjavik som antagligen är den bästa småstad i kombination med huvudstad som existerar. Det finns det mesta man behöver, och folk klär sig väldigt...quirky. Det är fint, de festar tills benen inte bär längre och äter konstig mat i form av hela fårhuvuden och rutten haj.

Jag gillar böcker, texter och att rita, även att dricka öl och dansa till feta beats. Jag saknar mina vänner därhemma i Sverige men jag har sällskap av en fining här med: Jenny. Hon är dessvärre hemma i två månader men kommer tillbaka i September. Can't wait. Vår gemensamma blogg finns här: meetingmrsrey.

Kaffe, öl och rött te med mangosmak är nog mina favoritdrycker, i den ordningen ungefär. Jag gillar att lukta på nyklippt gräs och att simma utomhus under stjärnor. Och att drömma, mest av allt gillar jag nog att drömma.

Det var lite om mig. Om du vill får du gärna skriva lite om dig, så att jag vet vem som läser det jag lägger upp här på min cybersida. Vem är Du som vill veta mina hemligheter? Schhhhhhh.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar