torsdag 8 juli 2010

Sing a simple song

I'm back on track in an empty house.

Folk går ute i solen men jag sitter här och tittar ut och känner att nu är det nog. Jag har flängt hit och dit hela två veckor så nu blir det coozykvöld med mig själv. Det behövs, jag blir lätt lite tokig av att ha folk runtomkring hela tiden.

Vattenfall är fint, geysrar som sprutar upp i luften är fint, sol är fint.

Imorgon har seabear releasekonsert. Det är också fint. Fint fint blir smått galen på allt *fint* *bedårande* *förtjusande*.

Jag saknar min familj och jag saknar mina vänner och jag saknar Jenny. Rey is not the same.

Jag har ett outtröttligt virus som lurar i min kropp och äter upp mig innifrån.

Jag har skaffat ett månadskort på världsklassen med mina iris som kort. High tech de scannar in mig på world class.

Vad har ni haft för er? vad gör du precis just om en timme?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar