fredag 23 juli 2010

Have we learnt nothing?

Tiden lurade oss igår. Trött idag. Ibland är det jobbigt men värt att glömma bort klockan. När det fotfarande är ljust ute halv fyra på morgonen och det luktar blött gräs medan man cyklar längs havet spelar det ingen roll. Jag kan sova när jag blir gammal.
Hämtade en påse med överraskningar utanför Liliths hus idag. Den innehöll en såndär fin duschkräm från kropps shoppen som luktar hallon, en flaska vin, en korg nektariner, två bananer, kakor samt tyskt godis. Åh det är sorgligt när fina personer lämnar en.

Förresten är det snart bara en månad kvar innan Jen kommer tillbaka. Tiden bara rinner iväg, som vanligt.
Jag har inga planer och det gör mig ingenting. Jag flyter med strömmen och ser vart den bär mig. Tiden bara luras hela tiden, det är lika bra att inte låtsas om den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar